2016. február 22., hétfő

Manikűrvadász | 24. forduló

Sziasztok lányok!:)
Ez a harmadik manikűrvadász, amin részt veszek - eddig nagyon élvezem:)



Ezúttal Yendre-t kaptam páromul, tőle vadásztam. Először nem igazán találtam magamnak valót - az utóbbi manikűrök nagyja nyomdázott volt, én pedig nem rendelkezem még lemezekkel - de amikor megláttam ezt a manit, azonnal beleszerettem. Már régebben is nézegettem Arizona ihlette körmöket, de eddig nem került sor a megvalósítására, most viszont itt volt a tökéletes alkalom. Alapnak egy menta színű általam kevert (franken) lakkot használtam. Erre festettem barna lakkal (Astor Coffee Break) az ágakat, majd elkészítettem a virágokat: először fehér alapot adtam nekik, majd erre jött a kétféle rózsaszín lakk.
Az én verzióm.


A végeredmény szerintem igazán jó lett, hasonlít a kedvenc teámra:) 
Nézzétek meg a többiek alkotásait is!:)





Hogy tetszik? Ti szeretitek az Arizona teákat?

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szépen megalkottad, nagyon finom és bájos lett! És szuperül passzol a teához!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, álomszép lett!
    Egyszer ittam ilyen teát, engem is elbűvölt a flakon mintája, azóta is őrzöm, a kicseim között van! :)
    Csodásan idézted meg a motívumot, gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) én is imádom őket - gyűjtöm is a drágákat:D

      Törlés
  3. Uhh gyönyörű lett! én is megpróbálom majd. :)

    VálaszTörlés